سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اتاق فرار و وبسایت های تبلیغاتی

اتاق فرار و وبسایت های تبلیغاتی
اتاق فرار یک ورزش و بازی گروهی است که به دلیل جدید بودن و ناشناخته بودن آن در بین تمام مردم، لاجرم می بایست روش هایی را برای ترویج و شناسایی در بین مردم تجربه کند. در این راستا برخی کسب و کارها نیز پدید آمده اند که در بستر اینترنت و فضای مجازی دست به معرفی ورزش ها، بازی ها و تفریحات گروهی می زنند. عموماً این کسب و کارها به نوعی برای معرفی هر تفریح و سرگرمی به اقشار جامعه نوعی فعالیت دلالی و یا حق العملکاری را تجربه می کنند.

این کسب و کارها به چند روش برای خود کسب درآمد می کنند:

1- فروش بلیط و یا کوپن به کاربران: در این روش علاقمندان به حضور در اتاق فرار می بایست به یکی از وبسایت های تبلیغاتی مراجعه نموده و پس از قطعیت در تصمیم نسبت به خرید کوپن اتاق فرار مورد نظر، با اتاق فرار مورد نظر ارتباط برقرار کرده و زمانی را جهت حضور در آن مجموعه انتخاب کرده و رزرو خود را قطعی می کنند. این روش از روش های مرسوم در معرفی اتاق های فرار می باشد.

2- فروش و قرارداد به صورت گروهی: در این روش وبسایت های تبلیغاتی برای معرفی تفریح و سرگرمی مورد نظر سعی می کنند با مؤسسات، شرکت ها، مدارس و … قراردادهایی را عقد نموده و تفریح و سرگرمی مورد نظر را به ایشان معرفی نمایند، اتاق فرار در این روش نیز معرفی می شود.

وبسایت های تبلیغاتی:
این وبسایت ها عموماً هیچ یک دارای هیچ اتاق فراری نمی باشند و تنها با معرفی اتاق های فرار به بازیکنان برای خود کسب درآمد می کنند، وبسایت های تبلیغاتی که اتاق فرار و سایر سرگرمی های گروهی را به افراد معرفی می نمایند عبارتند از:

وبسایت تخفیفان، وبسایت نت برگ، تایم فور فان، باشگاه خوشگذرونا، آفکادو، باشگاه نورد و …

اتاق فرار تهرومز

اسکیپ روم